پرسش و پاسخهای متداول

پنل کاربری

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

رمزعبور خود را فراموش کرده‌ام، باید چکار کنم؟

زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید پسورد جدیدی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

ثبت سفارش

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

کالاهای دارای قیمت که در سایت کالای نفت با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار دیجی‌گجت موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.

ابزار دقیق مورد نظر من در سایت موجود نیست، چگونه می توانم آن را تهیه کنم؟

به دلیل تنوع بسیار زیاد در کد های ابزار دقیق، حتی در صورتی که کالای مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردید، کافی است با کارشناسان کالای نفت تماس بگیرید تا موجودی های انبار را چک کرده و در صورت امکان ابزار دقیق یا کالای نفتی مورد نظر شما را به بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهند.

ارسال سفارشات

ارسال سفارشات در سایت کالای نفت به چه صورت است؟

کالا های موجود در سایت به دلیل خاص بودن و ارزش ریالی بالایی که دارند، پس از پرداخت و نهایی شدن سفارش، طبق نیاز شما در بسته بندی های معتبر و با روش های ارسالی امن با هماهنگی شما ارسال خواهند شد.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. تماس با ما

منوی اصلی